جاپان جانے والے افراد یہ قوانین لازمی پڑھیں

دنیا بھر میں لوگ جدید تعلیم یا بہترین روزگار کے حصول کیلئے جاپان جانے میں دلچسپی رکھتے ہیں، جس کیلئے جانے سے قبل وہاں کے قوانین اور قواعد و ضوابط سے آگاہ ہونا لازمی امر ہے۔

اس حوالے سے آج ہم ان طلباء و طالبات جو اپنی اعلیٰ تعلیم کیلئے جاپان جانا چاہتے ہیں ان کی رہنمائی کیلئے ویزے کے حصول اور دیگر معاملات کے بارے میں مکمل آگاہی دیں گے۔

تو بتایئے کہ کیا آپ ایک ایسے طالب علم ہیں جو جاپان میں تعلیم حاصل کرنے کے لیے جاپانی ویزے کا حصول یا اس کی توسیع کروانا چاہتے ہیں؟ کیا آپ جاننا چاہتے ہیں کہ اسٹوڈنٹ ویزا کیسے حاصل کیا جائے؟

کیا آپ کے اسٹوڈنٹ ویزا کی میعاد قریب ہے اور آپ جاپان میں اپنے قیام کو بڑھانے کے طریقے تلاش کر رہے ہیں؟ کیا آپ جاننا چاہتے ہیں کہ جاپان میں اسٹوڈنٹ ویزا حاصل کرنے کے لیے کیا شرائط ہیں؟

یاد رکھیے !! امیگریشن کے کسی دوسرے طریقہ کار کی طرح ویزا حاصل کرنا سب سے زیادہ دباؤ والا عمل ہے تاہم جب جاپان کی بات آتی ہے، تو یہ عمل قدرے مختلف اور آسان ہوتا ہے خاص طور پر اگر آپ کی رہنمائی ہو۔

جاپان میں طالب علم کا ویزا صرف اس صورت میں درکار ہوتا ہے جب آپ کا جاپان میں 90 دنوں سے زیادہ تعلیم حاصل کرنے کا ارادہ ہو۔

جاپان کے ساتھ ساتھ دیگر ممالک میں زیادہ تر اسکول، یونیورسٹیاں، اور پیشہ ورانہ اسکول طلبہ کے ویزے قبول کرتے ہیں۔ سٹوڈنٹ ویزا کے لیے ریزیڈنسی اسٹیٹس کو “اسٹوڈنٹ” پڑھنا ضروری ہے۔

ویزا کارڈ پر ان سرگرمیوں کی فہرست لکھی ہوتی ہے جن کی آپ کو اجازت ہے۔ نیز، اس پر، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ آیا آپ پارٹ ٹائم کام کرسکتے ہیں فی ہفتہ 28 گھنٹے تک۔

ہاں جاپانی اسکول میں تعلیم حاصل کرنے کے خواہشمند تمام طلباء طالب علم ویزا استعمال کرکے جاپان جاسکتے ہیں۔ سٹوڈنٹ ویزا استعمال کرنے سے آپ کسی بھی جاپانی اسکول میں دو سال تک داخلہ لے سکتے ہیں۔

آپ کا اسٹوڈنٹ ویزا حاصل کرنے کی درخواست میں 5 سے 10 دن لگ سکتے ہیں، درخواست دینے سے پہلے، آپ کو حاصل کرنے کی ضرورت ہے اہلیت کی سند اس میں تین مہینے لگ سکتے ہیں۔

سٹوڈنٹ ویزا طالب علم کے مطالعہ کی مدت پر مبنی رہے گا۔ عام طور پر، میعاد ختم ہونے کی حد آمد کی تاریخ سے 6 ماہ – 2 سال کے درمیان ہوتی ہے۔ آپ اپنا جاپانی سٹوڈنٹ ویزا حاصل کرسکتے ہیں اور وہ مختلف مدتوں تک چل سکتا ہے جیسے چھ ماہ۔ ایک سال. ایک سال اور تین ماہ۔ دو سال. دو سال اور تین ماہ۔

آپ جاپان میں کتنی دیر قیام کریں گے اس کا انحصار آپ کے مطالعہ کے دورانیے کے ساتھ ساتھ آپ کے لینڈنگ کی اجازت اور رہائشی کارڈ پر بھی ہے۔

جاپان میں اسٹوڈنٹ ویزا کی قیمت کیا ہے؟

جاپانی اسٹوڈنٹ ویزا کی قیمت اس بات پر منحصر ہے کہ آپ کس قسم کے ویزا کے لیے درخواست دے رہے ہیں، قومیت، آپ کے آنے کی وجہ اور مقامی کرنسی۔

جاپان کے لیے ویزا فیس کی قیمت یہ ہے: ٹرانزٹ ویزا کے لیے 700 ین۔ سنگل انٹری ویزا کے لیے 3,000 ین۔ ڈبل انٹری یا ملٹی انٹری ویزا کے لیے 6,000 ین۔ یہ فیس صرف اس وقت ادا کی جاتی ہے جب آپ کی درخواست منظور ہو جاتی ہے۔